عکس ادمین

در مورد عکسم نظراتتونو بگید

هر چه دل تنگت میخواهد بگو...



www.lovebest4.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

وبتون عالیه.

فقط اگه میشه وبلاگتون طوری باشه که از مطالب کپی گرفت
پاسخ:چشم درست کردم خبر میدم که هر چقد خواستییییید کپی بگیرید :) اخه چند مورد خاص هست که نباید کسی کپی کنه.ولی اشکال نداره درستش میکنم :)


یکتا
ساعت2:49---3 فروردين 1393
سلام دوستم
خوبی ؟ اگه میشه به این آدرس برو و نظرتو بهم بگو... به قسمت دکوراسیون هم سر بزن جالبه
http://www.khorshidbanoo.ir
این سایت خودمه ولی کامل نیست ... میخوام با نظرات شما کاملش کنم
اگر خوشت اومد ، اونو با اسم |-|خورشیدبانو|-| لینکش کن و بگو تا لینکت کنم ...
منتظر نظرات قشنگت هستم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • آی تی نوشت
  • رفتن
  • کرکره خنده