پیام ادمین

سلام بر تک ستاره های وجودم

خوبید همه

خب من نباشم سر نمیزنید بهمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خب من چند قته کلا هنگ کردم انقد کار دارم

ولی لاینمو هر روز چک میکنم

هر کی لاین داشت منو ادد کنه

و پیا بده که دوست وبلاگیم هستش :)

ای دی منم هست

lovebest4

see ya:))))



www.lovebest4.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

چشمامُ می بندم
حتی تو بیداری …
سردرگمم از این
روزهای تکراری …
دلتنگی می گیره
تمومِ دنیامُ ..
کسی نمی فهمه
بعد تو حرفامُ …
سلام خوشحال میشم به منم سربزنید


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت19:31---24 مهر 1393
چاره ای نیست!!!

این روزها طرح روی جلد آم هاست که پرفروششان میکند،

نه متنشان...!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت19:11---4 مهر 1393
سلااااااااااااااااااااام
کجا بودی کچل؟؟؟
من که لاینو حذف کردم
بیتالک داری


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت19:09---4 مهر 1393
همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست گاهی به خاطر بودن کسیه که حواسش به تو نیست

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت9:55---22 شهريور 1393
چطوری
من برگشتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • آی تی نوشت
  • رفتن
  • کرکره خنده