http://www.zirmizi.com/wp-content/uploads/2012/07/%D9%BE-%D9%86-%D9%BE.jpg


www.lovebest4.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

سلام عزیزم وبت عالی بود .،.
ممنونم که از وب منم دیدن کردی..
من همون وب رو دوباره بازسازی کردم وچون تو مطالبی خنذار
و دلنشینی گذاشتی ازت در خواست میکنم در وب من عضو بشی و مسول یا مدیر بخش مطالب اس ام اس بشی
و در اداره کردنش کمکم کنی .،.
وقتی تو این در خواست من رو قبول کردی به من در بخش نظرات به صورت نظر خوصوصی پیام بده تا از تصمیمت مطلع شوم.،.،
اگه قبول کردی تو میتونی برای 1ماه یا 3 هفته در وب من به صورت اعضا مطلب بزاری و اگر مطالبی که گذاشتی خیلی بیننده داشت رمز و نامکاربری وب را بتو میدهم تا بتونی به عنوان مدیر مطلب بزاری و اگر قبول کردی اعضای دیگر که در بخش اس ام اس عضو هستن زیر دست تو کار میکنن بزارن یعنی رعیس آن ها تو میشی من هم مدیر بخش خندهو شادیم .،.،
راستی یه وب دیگه هست که در بلاگفا قرار داره تو بعد از تصمیم گیری و قبول کردن پیشنهادم من نام کاربری اون وب رو میدم و تو میتونی ازم هرچی سوال داری بپرسی.،.،
ما باهم میتونیم بزرگ ترین سایت رو تشکیل بدیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:پ ن پ,کرکره خنده,دل درد,مهرداد کبیر,سری هفتم,خنده,طنز,سرگرمی,تفریح,عکس, خفن,شادی,پ ن پ تصویری, | 2:2 | نویسنده : دکتر مهرداد |
  • آی تی نوشت
  • رفتن
  • کرکره خنده