تو تبليغ شامپو صحت
زنه ميگه: تو خونمون دخترم موهاش چرب، پسرم معمولي، و شوهرم موهاي خشكي داره ...
من جاي آقاه بودم بچه ها رو ميبردم تست DNA



www.lovebest4.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

چشم من لینکتون کردم شمام منو لینک کنین

نیلوفر
ساعت16:52---28 آذر 1392
دلایل بودنم را مــــــــرور میکنم هر روز!
هر روز از تعدادشان کــــــــم میشود!
آخرین باری که شمردمشان
تنها یک دلیل برایم مانده بود..!
آنهــــــــــم دیدن تو بود !!
سلام مرسی که سرزدین بازم بیاید خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:کرکره خنده،مهرداد,سرگرمی,خنده,شادی,هر چی بخوای,عکس,ترول,جک,،پند,سوتی های ایرانی,بی تربیتی, | 23:46 | نویسنده : دکتر مهرداد |
  • آی تی نوشت
  • رفتن
  • کرکره خنده