حدس
من حداقل 15 حقیقت رو راجع به شما میدونم:

1.الان توی اینترنتی
2. الان توی فیسبوکی
3. یک انسان هستی
4.الان داری پست منو میخونی
5.تو نمیتونی با زبون بیرون بگی ژ
7.الان داری امتحان میکنی
8.الان خنده ات گرفت
9.اصلا ندیدی که عدد 6 رو جا انداخته ام
10. الان چک کردی ببینی واقعا جا انداختم عدد 6 رو یا نه
11. الان باز خندیدی
12. نمیدونی که من یه عدد رو هم چند بار نوشتم
13. الان چک کردی ببینی کدومه
14. پیداش نکردی و داری فحشم میدی
15. ولی نمیدونی که منم درم به تو میخندم چون منظورم عدد 1 بود که 8 بار تا الان نوشتم
 

www.lovebest4.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

گه یه روز بغض گلوت رو فشرد ؛ ...خبرم کن ... بهت قول نمیدم که میخندونمت .ولی می تونم باهات گریه کنم ...اگه یه روز خواستی در بری ...حتماً خبرم کن ،قول نمیدم که ازت بخوام وایسی .اما می تونم باهات بیام ...اما اگه یه روز سراغم رو گرفتی ...و خبری نشد ...سریع به دیدنم بیا ...احتمالاً بهت احتیاج دارم



===============



چه آرزويي؟؟؟؟؟؟



راستي من يه پست گزاشتم ولي نيست



يني تو صفحه اول نمايشش نميده



فك كنم علتش اينه كه شما بايد اول تاييدش كني



آره؟؟؟
پاسخ: بله تایید شد ممنون


KiMiYa
ساعت19:36---14 بهمن 1391
ما كه سرميزنيم حالا ديگه شما اينو

وبلاگه ما

خود داني


KiMiYa
ساعت22:52---11 بهمن 1391
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااي

دمت كوووره آآآجر پزي با اين آهنگ وبت معركــــــــــــه

است!!!!!!!!!!!


KiMiYa
ساعت13:05---11 بهمن 1391


خسته نباسي !!!!

منم دارم به تو ميخندم چون يه الف رو جا انداختي

الان داري ميگي چرت ميگم

ولي چون كنجكاوشدي يه نگاه ميندازي

ميگردي پيداش نميكني

بهم ميگي اسگل

اما نميدوني كه الف رو توي شماره 15جا انداختي

الان داري ميبيني

نيشت باز شده

ميگي ايول بابا



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 2:24 | نویسنده : دکتر مهرداد |
  • آی تی نوشت
  • رفتن
  • کرکره خنده