kImIyA

 

ریاضی عزیز:

لطفا دیگه بزرگ شو ومسائلت رو خودت حل کن:)دی
با تشکر

 

^*********************************^

 

دختره لپ تاپشو آورده واسش ویندوز عوض کنم.
گفت : ببخشید ویندوزش خراب شده میتونید درستش کنید ؟
گفتم : ویندوز seven بوده ؟
خیلی جدی گفت : نه ویندوز هفت !!
من :-|
بیل گیتس :-|
تازه بعد نصب اومده میگه : اگه میشه ارائه 2010 هم روش نصب کنید !!
منظورش power point بود !!
خداااااااااااا پس کی قیامت میشه؟!؟؟!

:ديـــــــــــــــــ

 

^%%%%%%%%%%%%%%%%%%%^

 

 

ضربان و قدرتی که قلب من هنگام تفتیش

گوشی و اتاق و لپ تابم توسط بابام داره،

برای ۷ تا بیمار مرگ قلبی و مغزی

و سرطانی کافیه

والا به خدا

:ديـــــــ

 

^&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&^

 


ﺑﻪ ﯾﮏ ﺩﻭست ﺩُﺧﺪﺭ ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﮐﺒﺮﯼهت ﭘﺎﺭﻩ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺗﺼﻤﯿﻤﺎﺕ ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪﯾﻢ :|

 

:دِيـــــــــــــــ

 

^!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!^

 

نشسته بودم پای کامپیوتر که یهو گوشیم زنگ خورد ،

اسم و شماره رفیقم "بهنام" افتاد.

گوشیو برداشتم ، با یه صدای خسته (کرختی) گفتم : سلام دیوث!

یه صدای کلفتی گفت : 

پدر دیوث هستم ، دیوث اونجا نیست؟ 

از خجالت پشت گوشی عينهو

آفتاب پرست رنگ عوض می کردم :))))

:-)) :-))

 

^++++++++++++++++++++++++^

 

حالا ما همش فال حافظ میگیریم؛

نگو خود حافظ فال قهوه میگرفته!

نشون به او نشون که میگه :

ما در پیاله، عکس ِ رُخ یار دیده ایم!!!

ايييييي حافظ با ما هم آره!!!

:دي

 

^========================^

 

با کلی ذوق و شوق میشینی جوك تعریف میکنی، بعد میگن خب !!

لامصب از صد تا اسید پاشی بدتره:|

 

آخ آخ راست ميگه بخدا..

 

يني بايد بزني شتكشون كني!!

 

والــــــــــا

 

^$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$^

 

اگه دلتون برای فامیلهاتون تنگ شده،

اگه خیلی وقته فامیلاتون رو ندیدین،

کافیه دست دوست دختر-پسرتون رو بگیرین و در شهر قدم بزنین...

همه فامیلها اعم از نزدیک و دور رو خواهید دید...

شک نکنید!!!!

 

هههههههه!!!

 

خخخخخخخخ!!!

:-)) :-)) :-))

 

^#######################^


بابام امروز ازم پرسیده:چند سالته؟

من:20

بابام:خاک تو سرت الآن هم سن و سالهای تو 30 سالشونه!!!

من :|

 

سزماري خونه ها:دي

 

:|

 

^%%%%%%%%%%%%%%%%%%%^


گوگل عزیز

ای دانایِ توانا

قبولت داریم...

ولی بذار حداقل 2 تا حرف

از نوشتمو تایپ کنم بعد حدس بزن

آبرو حیثیتم رفت جلو بابام!!!!!

:|  :-)) :-)) :-)) :|

 

^::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::^

 

 

دخترای فیسبوک دارن رفته رفته خوشگل تر میشن...


نرم افزار جدید پیدا کردن عایا؟؟؟!!!!!!

 

اي ناقلا ها!!!!!!!!!!!!!

 

:-))  :دي :|

 

خوب خوبـــــــــــــــــــ دوستان عزيز

 

چه طور بود

 

خوب بيــــــــــــــــــــــــــد!!!؟؟

 


www.lovebest4.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

به فکر نوازش دستهای منی!؟


بی آنکه بدانی دلم است که تنها مانده.... دست هایم دوتایند !

============

يه چيز بگم...

آهنگ وبم عوض كنين خوب ميشه

يه چيز شاد بزارين چون موضوع وبتون خنده داره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 16 بهمن 1391برچسب:د,ي,;KIMIA,, | 1:36 | نویسنده : |
  • آی تی نوشت
  • رفتن
  • کرکره خنده